Smilend Zehrakhr 33+4 deyim bana da karnin inmis diyorlar anlamiyorum bu insanlari bi hamileye erken dogacak imasi verince mutlu mu oluyorlar acaba? Yada size daha var derken ? Gercekten agzi olan konusuyor…
Sblbngl Zehrakhr 36 haftalıgım beni görende herkes dikkat et karnın cok aşağıda inmiş dogum heran olabilir diyorlar ama ben dinlemiyorum insanın psikolojiyi bozuyorlar
_tulayb26 Zehrakhr aman insanlar ne çok biliyor be her şeyi bırak boşver takma benim annem bile karnın aşağıda erken doğum olcak dedi takmadım diyor şimdi de sezeryan olcak gibi sanki yani bu dönemde ya ben çok alınganım ya da cidden artık bu dönemde insanlar takılmamalı 😂😂😂
SerraveAnnesii Doğum anında da kanala girebiliyor bebekler öyle diyenlere kulak asmayın. Benimde 39+5 hala inmedi. Ağzı olan konuşuyor
Zehrakhr SerraveAnnesii hayır zaten zorlanıyorum artık bide bilen bilmeyen herkez elini göbeğime atmaya kalkıyor daha var ya sen bekleme boşuna doğar sanıyorsun 42 bulur bu sinir oluyorum
SerraveAnnesii Zehrakhr Ay bu insanlar hamilelerden ne istiyor ya 😡 herkes çok biliyor zaten boşver ya takma kafana. Bebeğin sağlıklıysa sorun yoksa daha zamanı var demekki
Zehrakhr hemsiree valla ya oda ayrı bi konu normal demi sezeryan aman olma her halükarda diyecek bişeyleri var herkez ebe herkez profesör
Tupbebekile Göğsünlr göbeğin arasına 4 parmak sığıyorsa inmeye başlamış derler. Sahsen ben inanıyorum benim 39+5 dimdik duruyordu doktorum 42 yi bulur bu kız dedi ama son anda kordon dolandığı için sezeryana gittik.
Zehrakhr Tupbebekile ben yanlıştır demiyorum illaki büyüklerin bildiği vardır ama sürekli insanların bu şekilde konuşması moral olarak çok bozuyor insanı
Zehrakhr _tulayb26 bilmiyorum ama zaten ağrılardan uyuyamıyorum belirti yok. Bunaldım birde sürekli çok var diyor herkez