Kasım ayında histeroskopi olmuştum rahimde polip olduğu için, şu an 6 haftalık hamileyim. Doktorum vajinal doğum yapamayacağımı söyledi, rahme bıçak değdi artık risk olur diyor. Sezeryan sonrasi vajinal doğum (ssvd) gibi oldugunu söyledi. Sanırım bu konuda doktorlar arasında bir görüş ayrılığı var. İkinci bir doktora gitmeli miyim emin olamadım doktorumu da çok seviyorum.