26 haftalık hamileyim, özellikle karnım göğsüm ve kollarım ile dirseklerim arasında kalan kısım inanılmaz kaşınıyor. Sürekli nemli tutuyorum yağlar kremler sürüyorum ama olmuyor. Kaşımamak için direniyorum ama bir süre sonra mecburen kaşıyorum.
Gebelik kolestazından korktum ama iki defa tahlil yaptırdım ikisinin de sonuçları iyi geldi çok şükür. Karnım kıpkırmızı alerji gibi. Var mı bu durumu yaşayan? Ne yapmalıyım, ne önerirsiniz 🥺