33+2’deyim ben de 🥰 annelerimizin dediği ay sancıları doktorların dediği yalancı sancılar var bende de. Gece uyurken sağ ya da sola yatıp dizden ayak bileğine yastık koyuyorum belimi rahatlatıyor. Aniden ayağa kalkmıyorum ki ağrım olmasın diye. Allah hepimizi kolaylıkla kurtarsın, bebeklerimizi sağlıkla alalım kucaklarımıza 🦋