Esraustaoglu
00:00 itibariyle 34+0 olduk. Bebiş doğdu butonunu görünce iyice doğum stresi vs basmaya başladı. Oğlum çok haraketli geceleri dahi uyutmuyor bu cocuk ne ara uyuyor bilmiyorum 😅. Sırt ağrısı, burun tıkanıklığı, durmadan büyüyen bir göbüş durumlar böyle 🥰🥰