NrcnGltkn ablalarinizda bir sorun olmadı diye sizde de olmayacak diye bir şey yok doktorunuza danışmadan buna karar vermeyin bence hepimiz isteriz tutmayı muhakkak ama içimizde bizden beslenen minicik bedenler olduğunu da unutmamamız gerekiyor. Doktorlar normal şartlarda 5 saatten fazla aç kalmayın diye ısrarla uyarirkn 17 saat aç kalmak ne derece doğru olur bilmiyorum. Zaten hamilelerin tutmaması konusunda da kolaylık var dinimizde.