Merhaba Hollanda da yaşıyorum . 14 haftalık hamileyim . Nıpt testi yaptırdım bebeğimde sendrom var mı diye ancak kanımda 8 kromozom bozukluğu bulgusuna rastlandı. Duyunca hiç bilmediğim bir sendrom anlam veremedim ve araştırma içine girdim. Gördüklerim okuduklarım beni mahvetti çok ama çok üzüldüm. Gebeliği sonlandırma kararı vermiştim ki genetik doktoru amniyosentez yaptırmam gerektiğini bu gibi sendromların plasenta da çıkma olasılığının yüksek olduğunu söyledi. Plasenta da çıkarsa eğer sıkı kontrollü bir hamilelik sürecin olacak sağlıklı bi bebek doğuracaksın dedi. Sağolsun sayesinde amniyosentez kararını verdim . Çıkacak sonuca göre yol izleyeceğiz .Çok araştırdım bakındım pek fazla görülen bir sendrom değil .nadir rastlanılan bir sendrom ama çok ağır bir sendrom . aranızda böyle bir durum yaşayan var mı ? Lütfen bilgi verin bana ..