Gamzebzkrt01 Hanımlar merhaba 14+6 gebeliğim var 2 defa 1 gün aralıkla burnum kanadı hayatımda hiç yaşamadım burun kanaması benim gibi olan var mı norma bir durum mu bilemedim açıkçası korktum biraz 😥
hemsiree Gamzebzkrt01 hamileyken eritrosit miktarında artış olur ve burun kanaması da meydana gelebilir ama sık ve miktar olarak fazlaysa doktorunuza danışın bu kadarını normal karşılamayabilir
La_Liberte Gamzebzkrt01 oluk oluk kanadıysa mutlaka bir doktora görünün tansiyonunuzu ölçsünler. Ama afedersiniz sümkürürken akıntı şeklinde geliyorsa bende de oluyordu. Hamilelikte olabiliyor. Siz ihmal etmeyin. Çok geçmiş olsun
bademomm Gamzebzkrt01 bende de aynı hafta içerisinde iki kez kanadı ve durdu ama ben sonradan anladım o hafta burun spreyi sıkmıstım ona bağlıyorum siz birşey kullandınız mı burun spreyi gibi
Gudu Gamzebzkrt01 Evet olabiliyor hormonların etkisinden ama doktoruna söylemelisin. Bir de tansiyon aletin varsa hemen ölçüm yaparsan oyle bir sıkıntı varsa ona göre takip edilebilmen için. Önemli bir konu tansiyonla alakalı değilse hormonlarindandir.
Gamzebzkrt01 hemsiree sadece 1 gün aralıkla oldu şaşırdım açıkçası ve tedirgin oldum devam ederse mutlaka soracağım
Gamzebzkrt01 NrcnGltkn bende bilmiyorum gecermi acaba diye korktum açıkçası internetten bakıyorum normal diyor birde deneyimi olan hanımlara sorayım dedim
Aytiii benimde dün gece kanadı uyurken korktum, sanki burnumdan su aktı ama hemen kesdi bende 15 haftama dün yeni girdim
Gamzebzkrt01 Aytiii internetten araştırdığım kadarıyla bu durum normalmiş yani hamilelikte olabilirmiş çok sık ve fazlalaşırsa kanama doktora mutlaka söyleyin diyorlar
Aytiii Gamzebzkrt01 sagol canım bende hiç umursamadım dogrusu hemen kesdi kanama..sizde umursamayın. Allah korusun eger artarsa o zaman doktora gideriz. Rabbim yardımcımız olsun Amin🌸