Ben de yanlış çıkar diye korkuyorum bana da 11 haftada kıza benzettim ama emin değilim dedi bak hiç emin degilim kırmamak için baktım dedi önümüzdeki ay gelin o zaman inşallah emin olur bakarm bu tahmin yanlış olabilir dedi şaşırdım kaldım keşke ısrar etmeseydim kafam daha çok karıştı ya yanlış çıkarsa :)