Canım bende 38 haftalığım ve bebegimin kafası 3 hafta önde gidiyor doktor bizim için asıl tehlikeli olan bebegin kafasının geriden gelmesi ileriden gitmesi sıkıntı değil en fazla sezaryenla bebegi alırız dedi ve bazen ölçümler farklı çıkabiliyor dedi bunları normal kabul ediyorlar küçük olmasın yeterki dedi hatta kendisiyle ilgili de dalga geçti bende koca kafalıyım bak dedi bonem bile olmuyor kafama dedi 😂