Ferdaaa94 valla sırf korkumdan sezeryan istedim doktor da pazartesi imza at alayim ameliyata dedi sezeryan sonrasından bahsetti dediniz gibi ağrısı sızısı enfeksiyon kanama riski falan . Belki açılma hızlı olacak direk yatagana geçeceksin normali dene deyince peki dedim ama hala aklımda sezeryan mi olsam fikri var sebebi ise korkudan ziyade bebeğimin kafası 2 hafta önde gidiyor büyük dediler ya kanala sıkışırsa ya yapamaz ıkınamazsam falan filan çok kafaya takıyorum