Asli_k papatya56 valla hepsi birlik olmuşsa perşembe işbaşı yapacak dediler bana bizim buradaki sağlık ocağı için
Ozge papatya56 benim aile hekimliğindeki hemşire beni yarın çağırdı. Tetanoz aşısı ve kan değerlerimi ölçmek için.
Cnsgkc papatya56 Ben bugün gittim Demir ilacı yazdırmaya grevdeyiz işlem yapamam dedi doktor. Ebe ve hemşireler de yoktu. Perşembe gel yazayım dedi ilacı.
Cnsgkc papatya56 Canım dikişlisin bi de bence boşuna yürüme riske atma Perşembe günü işlem yaparız dedi bana doktor. Ebe ve hemşire de yoktu hiç. Acele değilse Perşembe git garanti olsun derim.
mlssrn Perşembe cuma çalışmıyoruz dediler banada Pazartesi günü her aile sağlığı merkezi farklı ama bazıları Pazartesi salı yapmış bazıları perşembe cum
makbule17 papatya56 ben bugün tetanoz için gittim biz grev yapmıyoruz dediler oldum aşımı her yerde farklı galiba
btlbsr papatya56 14-15-16 grev var diye biliyorum bende. Aciliyetiniz yoksa bir gğn daha bekleyin boşa git gel yapmayın. Ya da takibinizi yapan ebe hemşireyi arayın ordalarsa gidersiniz