BNefessss Kızlar sabah kalktım ve tiroit bezimin çalışmadığı için hap içiyorum. Onu içtim aç karnına ardından da kustum kusarken de kan olduğunu farkettim bu durumu yaşayan varmı ?? Çok korkuyorum
Bahar1508 BNefessss ben yaşadım hem de cok o yüzden korkma bende cok kusuyordum artık sabahları öğürmekten kılcal damarlarım patlamış kan geliyordu bi sorun teşkil etmiyor zaten bunu doktoruna söylediğinde o bakmıyor seni dahili bölümüne yönlendiriyor gitmek sana kalmış
Zisanince BNefessss BNefessss eltim doğuma kadar kan kustu aralıksız midenden ve boğazlarından geliyordur istifra etmekten safra dan da gelebiliyor sıkıntı olmaz şkorkma
BNefessss Bahar1508 teşekkür ederim 18 hastaneye gidicem ama doktorlar grevde die duydum. Haberiniz varmı hastaneler açık olcakmı
Bahar1508 BNefessss özeller açık galiba devlet içinde yarın grev son heralde Hep migden dolu olsun kusarken zorlanma