Edebyahu Merhabalar 6+4üm midem bulanmıyor ama böyle kussam rahatlayacağım gibi bi his var bu nasıl geçer? Teşekkürler ☺️
Mnlya Edebyahu canım ben 13haftalıgım ara ara devam edıyor baslardakı gıbı kotu olmasada kusunca rahatlıcakmış gıbı oluyodum bende kusmaya calısıyodym kusuyodum tekrar baslıyodu bulantı
Umay Edebyahu bende aynı durumdayım emın ol kusunca bı rahatlama olmuyor tecrube ile sabitledim ben 2,5 saate bır yemek yiyorum azda olsa mutlaka o bıraz ıyı geldı bıde kraker balık olabılır tuzlu olabılır ıyı gelıyor 😊 ınsallah geçer ilerde😊