Mervehorata92 Bir kaç arkadaşım kullandı sadece 5 6 ay kullanabildiler. Pek memnun kalmadılar. En mantiklisi Odan fazla varsa ikea besikler güzel he yok odam ben normal bir şey alayim diyorsam. Ben oglum da park besik kullandm ve cok memnun kaldım aradan 7 sene geçti şimdi nasipse kizima da kullanicam sapa sağlam duruyor ve gerçekten de ise yarıyor tavsiye ederim.