Dilaraaasrcc İkinci gebeliğim 7+5 deyim ama son bir haftadır yoğun bir şekilde mide bulantısı yaşıyorum, ilk gebeliğimde hamileliğimi öğrendiğimden itibaren istifra etmeye başlamıştım. Ama çok yoruluyorum bulantıdan. Önerileriniz varmıdır hamişler..
MucizeAnnesiiH Dilaraaasrcc bende ayniydim şuan doktorum prilam dr diye hap yazdı yazmadan öncede artik danayamadigim için eczaci kuzenim vermişti gece yatarken iki tane sabah bir tane alıyorum. Sabah yatakdan kalkınca safra kusmam gecmedi ama en azindan gun icerisindeki surekli bulanti ve bulanti hissinden kurtuldum gece bile bulanti hissinden uyuyamiyordum bana cok ise yaradi sanada oneririm bu arada kullanmaya basladigimda 7+2ydim
Dilaraaasrcc MucizeAnnesiiH çok teşekkürler 22’sinde doktoruma gidicem söylüycem inşallah verir benide rahatlatır.
MucizeAnnesiiH Dilaraaasrcc onun haricinde beyaz leblebi ye mide eksimesini hafifletiyor onun haricinde benim bulantima hicbisey iyi gelmedi zencefili cayini cok onerdiler ama bitkisel ürün olduğu icin dusuk tehlikesi yuksek olur diye iki bölündü herkez bende korkumdan icmedim ilaci denemelisin
Dilaraaasrcc as2121 bende ilk gebeliğimde metpamit ile ayakta duruyordum. Ama doktoruma bunuda söylücem inşallah verir.🤲
68Tazeanne Prilam dr hayat kurtarır. Bir gün içmiyim dediğim gün bulantıdan ölmüştüm. Ne zaman bırakırım bilmiyorum :’(
Dilaraaasrcc 68Tazeanne bende doktorumdan istiycem. Sağlık ocağı vermedi bir ilaç bütün değerlerimin düşmesi gerekiyormuş ancak o zaman veriyorlarmış saçma.🤦♀️
Gulerdemr01 Dilaraaasrcc prilam diye bi ilaç yazmıştı doktor resmen bağımlısı oldum ya 6 . Haftadan itibaren bı başladık 38 haftaligiz cuma günü doğurcam hala bulantı kusma var o ilaçsız asla olmuyo ne yapsam etsem 🙁😕
Dilaraaasrcc Gulerdemr01 ilk gebeliğimdede 38 haftalık doğum yaptım aynı sizin gibi bulantım devam ediyordu bunda o kadar sürmez inşallah ya çok mahvediyor beni..🤦♀️