Bursaspor16 benim gittiğim yerde nst ler hep tekli odada, her defa da bayan sağolsun eşin buradaysa o da gelsin diyor, eşimle giriyorum yani, eşin bişey kaçırmıyor diyenlere de katılmıyorum şahsen, çünkü 20 dkka boyunca beraber bebeğinizin kalp atışını dinliyorsunuz, bizim için çok güzel bi anı oluyor 😊