Ilk_bebegmm99 Bebeğinizi sağınızda mı solunuzda mı hissediyorsunuz. Bunun cinsiyetle bi alakası var mdır acaba ? Sağda olunca kız solda olunca erkek diye duydum
Melike464860 Ilk_bebegmm99 ben ilk bebeğimi sağda hissediyordm kızım oldu şimdi ikinciye hamileyim daha hissetmiyorum o yüzden bilmiyorum 😄
-Serpilllllll- Benim her yerde oynuyor kız dedi doktor ama emin değil 😂 hala net belli etmiyor kendini kıza benziyor dedi 26 +3 deyiz
zeynepdurunun_annesi Ilk_bebegmm99 bence alakası yok cinsiyetle 😂 kızım olucak inşallah canı ne tarafa isterse oraya geçiyo bi hafta sağda oluyo bi hafta solda oluyo 😂🤷🏼♀️
Tubikayra Ilk_bebegmm99 2. Oğlum olucak nasip se ilk hamile kaldığımda anladım oğlan olacağını sag da idi çünkü ilk oğlan gibi,