Buketnar Kızlar belimde 1 saattir geçmeyen bir ağrı var . Uzanınca , ayaktayken , otururken hiç bir şekilde geçmiyor . Doğum sancıları başlıyor olabilir mi ? Bu arada 39+6 haftalığım 🤔
zeyolin Buketnar gelip giden ağrıların varsa mutlaka aralıklarını takip et canım inşallah hayırlısıyla başlamıştır doğum vaktini doldurmak üzere :) Allah yardımcın olsun sağ salim alırsın inşallah kucağına 💖
Buketnar Btlblbl tamam canım , çok heyecanlandım şimdi , kızımın gelesi yoktu suni sancıda istemiyordum , inşallah gerek kalmaz 😔☺️
Buketnar zeyolin sadece belimde var kasıklarıma falan geçmedi ama ilk defa böyle bir ağrı var , iyi dileklerinin sağol canım inşallah 🙏☺️