Mucizebb bende 8 aydır 2. Bebeği istiyorum ama olmadı bir türlü aslında oldu ama boş gebelikle sonuçlanıp kürtaj oldm. Reglim yeni bitti yarın ovülasyon testine başlayacağım ama ovülasyon testini yapıp hamile olduğunu nasıl anladın onu anlayamadım pek bilgim yokta