Nazendehanim o kadar haklısın ki bu bile insanı çok etkiliyor 2 hafta boyunca neler yaşadığımı bı ben bilirim, ama elinde sonunda gidip kürtaj oldum zor süreçler eminim kalp atışını falan duysaydim daha çok yıpranırdim , Allah kimseye yaşatmasın, inşallah 2.si sağlıklı bir gebelik olur , 3 senelik evliyim ve artık eşimin başka çocukları sevmesi bile beni üzüyor, çünkü 8 ay çok uzun sureymis gibi geldi bize , hemen olan bişey değilmiş ki ☹️