Japonkirazcicegi ben kaldım bana korunma verdı adet bitiminden hemen sonra cekılmesi gerekıor normalde devlet hastanesi oldugu ıcın yumurtlama zamanıma denk gelıordu hsg den 1 hafta 10 gun sonra regli oldum ocak da da hamıle oldugumu ogrendim ama bu ara surede duphaston kullandım tupler acıktı sorun yoktu ama ıste hamıle kalmaya da yardımcı oluyor bence cekılmekte fayda var bu arada Bu hamılelık konusunu kafadan atmak lazım sureklı takınca da olmuyor sımdıdenngecmıs olsun hakkında hayırlısı