kuzeymomss Her şeyimiz kimyasal, hormonlu artık doğal ne kaldı ki? Ne yapalım yani paranoyak gibi mi geçirelim hamileliği. Zaten başlı başına psikolojiyi yoran bir süreç arada iyi hissettiren şeyler de yapmamız lazım. Ki bana doktorum organik olması şart değil dedi ben ona rağmen organik aldım. Saçım açık kumraldı artık 8 ayda yarıya geldi dibim baya bile durdum. Ama doğumda Allah kısmet ederse çekim düşünüyorum kötü de görünsün istemiyorum boyadım gitti. Boşverin ya herkes birşey diyor.