Merhaba eğer pıhtılaşma sorununuz varsa mutlaka bir hematoloji uzmanına görünün kadın doğumun alanı değil çünkü verdiği ilaçlar yeterli gelmiyor…
benim ilk doğumumda oksapar 4000 ve coraspin kullanmama rağmen beyne giden damarlarımda tıkanıklık oldu ve yoğun bakımda yattım şimdi hem günde 2 kere oksapar 6000 iğne vurup hemde ekopirin 100mg kullanıyorum doğum sonrasında da dr önerdiği farklı kan sulandırıcı hap takviyeleri alıyorum