anneadayii95 canım inan bana kimse kucağında çocuk getirmiyor tabiki zahmetli ama gerçekten o kadar stres yapıp korkmaya hiç gerek yok ben 18 yaşında anne oldum Şimdi 29 yaşındayım dördüncü gebelik:) tabiki herkesin aynı olacak die birşey yok:) mesela ben doğuma gittim 2 ci oğlumda benden önce gelen bi gebe vardı sürekli bağırıyordu eşine falan beni onun yanına nstye bağladılar 5cm açılmam vardı benim onada diyorum canım bağırma dua et sakin ol vallah daha rahat edersin doğum edersin onu teselli etcem die benim ıkınma geldi 1 saat sonra doğum yaptım:) kadın hala bağırıyor neyse şükür doğum yaptı yatağa geldi kız dedi vallah sen çok haklıydın ben boşu boşuna o kadar çığlık attım:) yani can gerçekten sakin olup olup biteni bilinçli bi sekil de takip etmek gerek :))