Kızlar şeker yüklemesinde yüksek çıktığı için değerim dr um 1 hafta takip yapalım cihaz al dedi amaşeker ölçüm cihazım sürekli farklı ölçüyor ne yapmam lazım. Eczaneler geri alıyor mu saatini herşeyini doğru uyguluyorum ama canımı çok sıktı bu durum nasıl takip yapacağım diye emeklerim gitti