nurunhayali bende Doğum yaptım bugün , kontrole geldik ama sancı da yoktu 2 cm açılma olmuş hemen aldı sezeryan . Benimkiler de tutamadı hala memeyi mama veriyoruz enjektörle , makine da yarın sağacağım bakalım silikon uç la almazlarsa hala meme ucunu .sen naptın küvezde mi bebek hala canım