linamom mirage333 evet canım. Zaten önemli olan gümüş olmasıymış onarıcı özelliği olduğu için marka çok farketmiyor. çok fazla para vermeye gerek yok çoğu kullanan memnun
mirage333 linamom ben e bebekten almıstım. Birsuru karariyor yorumu okudum. Kendimde henuz kullanmamistım oyuzden iade ettim. Buda oyleyse hic al iade et ugrasmayim diye :))
NrcnGltkn Bende az önce silverbell aldm oda 118 liraya düştü hbefsane25 koduyla Silvermoona baktm ama gümüş kaplama yazıyor emin olamadgm için dha önceden arstrip favorilere aldığım markayı almayı tercih ettim hepimize ihtiyacımz olduğu anda şifa olur inşallah 🤲❤️
burcuruli mirage333 hiç bilmiyorum ki kullandıkça kararır normalde ama bu aldığınız da böyle olursa yine iade edersiniz
mirage333 Glrsfa silvermoon un 2 farklı ürünü varmıs siz hangisini aldıniz. Az önce bizim aldıgımınz silvermoon mix diye geciyor, kaplama yazıyor fiyatı 143tl. Digeride silvermoon saf gümuş diyor fiyat 259 tl falan.
NrcnGltkn mirage333 kaplamanin çok işe yaramadığını söylüyorlar bende acemi anneyim ama Ogün kampanyadan silverbell gümüş kapak aldm elime ulaştı boyutu ideal garantisi sertifikası flnda var kullanınca memnun kalırım inşallah 🤲 Ben aldgmda kampanyayla 118 liraya geldi aceleniz yoksa kampnya kovalayın ben buradan kampanya haberni almstm
Valeria linamom 2 ay hep kullandım hiç yara olmadı❤️ Tavsiye ederim ama 999 ayar olsun mutlaka. Ben bunu almıştım; https://ty.gl/no5179tgbe
Valeria Diloss_14 ben bu markayı kullandım ilk 2 ay çok memnun kaldım. Kararmadı eğilip bükülmedi. https://ty.gl/no5179tgbe
Ozge linamom parmağım kızartma tavasına değmişti çok yanmıştı. Silverdin sürdüm (ki içinde gümüş var) sonra da gümüş bir yüzüğün vardı onu taktım 1 haftada yanık izi geçti. Ondan sonra anında gümüş kapak aldım 😂
Cnsgkc linamom Ben daha doğum yapmadım benim göğüslerim senelerdir uçları yara ve kabukluydu. Cilt doktoruna gidecektim arkadaşım gümüş kapak alalım dedi emzirme için. Ben erkenden kullanmaya başladım mis gibi yaptı tüm çatlak ve yarıkları kapattı bence çok işe yarıyor. Senelerdir çektiğim göğüs kabuklanmadı yarıkları hep bitirdi.
asraca linamom göğüs ucunuz yoksa her şartta yara oluyor arkadaşlar ama iyileşme sürecini çok aza indirgedi rahatlattı ben doğuma 3 ay kala hergün kullandım doğumdan aonra hergün be kremler vs biraz çektim 15 20 gün düzeldi ten rengi deri kalınlığı herşey etkili
ysmbyklp Bende silvermoon var , 33. haftadayım göğüs uçlarım cok kaşınıyordu krem ve yağ sürmeme rağmen kabuk tuttu.Sonra aklıma geldi gümüş kapaklarımı taktım,taktıgım ilk gün ne kasıntı kaldı nede kabuk😍 bence en gerekli ihtiyaçlardan biride bu🤗