SerraveAnnesii Anneoluyorummmm benimde öyleydi sonra onlar büyüdü uzadı gitti çatladım 🥲 inşallah sizde de öyle olmaz
SerraveAnnesii Anneoluyorummmm Evet benimde öyle oluşmuştu hamileliğimin başından beri krem yağ kullanıyorum 30.haftada benek benek kızardı sonrada çatladım
Hilal-95 Anneoluyorummmm ben hep sürdüm ama fayda etmedi olan oluyor 🤦🏻♀️ Ben doğumdan snra bi baktm karnım çatlamış şok oldum
Anneoluyorummmm SerraveAnnesii bende hiç yok catlak 2 gündür sürmedım yag sadece 36 haftalıgım hemen sürim bari
hilalavciiii Anneoluyorummmm benim de hiç yoktuuuu aynı şekilde 36. Haftada başladı hamileliğimin başından beri yağlanmama rağmen 😶😶
Yasemincee Çatlakla alakası yok onun ben e benziyor dimi nokta kırmızı benim ilk doğumdan da kalma vücudumun her yerinde var özellikle kolumda ve bacağım da geçmedi. Ama ne olduğunu da bilmiyorum. Çatlağım da yok bu arada