Selindrellaa Cisem_Calik07 son ağırlaştığım haftalara kalmasın diye bitirmeye çalışıyorum 🤭 dün pusetiyle kapı süsünü aldık. Artık ufak tefek şeyleri kaldı😍
MerveeD Cisem_Calik07 beşiğimiz ve Pusetimiz kaldı hafta soju da onlara bakacagız haftaya da yıkayıp ütümedim mi hazırız. 🌺😘😍😍
kuzeymomsss Cisem_Calik07 son hastane çıkışım kaldı onu bekliyorum. Dün 2 makina çalıştırdım şuan kurumada, 2 makina daha var onlarda yıkanıp kuruyunca ütüye geçeğim. Ondan sonra da hastane çantasını hazırlayacağım inşallah 😊 nisan sonu mayıs başı bekliyoruz miniğimi💙
MerveeD Selindrellaa pusetin resmi var mı hamgısıni aldınız bizde hafta soju alacagız ama karar veremedik.
Elif_alya Herşey tamam ama bir türlü toparlanamadim 😂 utusune kadar yaptm bir tek çanta hazırlamak kaldı onuda az daha beklemek istiyorum 😂
Cisem_Calik07 Bende çok ağırlaşmadan bitirme taraftarıyım. bebek arabası ve ufak tefek eksikler kaldı bel ağrıları başladı yoksa zorlaşacak
linamom Cisem_Calik07 kendime pijama takımı falan daha hiç bşey almadım kilo alırım dye bir ay sonra falan alıcam bebeşin hemen hemen her şeyi hazır son bir kaç eksik kaldı hastane çantasını da 2-3 hafta içinde yapmayı düşünüyorum
PrensesAnnesi- Cisem_Calik07 benimde az kaldı lohusa takımı pijama takımı iç çamaşırı falan alacağım kendime bebişin de az kaldı tamam sayılır nerdeyse
Cisem_Calik07 Yıkayıp ütüleyip hazır olanları okuyunca bir telaş sardı şimdi beni hastane çantasını hazırlayayım erken diyordum değilmiş demek mi☺️ Bebek arabasında marka ne aldınız ben onda çok kararsız kaldım
asilveyigit kuzeymomsss ben de 32 yim de nasıl nisan sonu oluyor anlayamadım 😅😅 40 haftam mayısın 2. Haftasnın başında doluyor da