Tubabora 8+5 haftalık gebeyim idrarımı yaparken çok hafif pepmbe leke gördüm çok korkuyorum hastanedeyim bekliyorum yaşayan var mı böyle bir durumu?
Zehrayildirim Tubabora hemen kotu dusunme benim ilk cocugumda olmuştu bir ilac veriyor deoktorlae ismini hatırlamıyorum simdi onu kullandim bir sure ve yatip dinlendim. Simdi 8 yasinda oglum 😊 iki bebegimiz bekliyorum suan. Iyi dusun iyi olsun..
Aybebek Tubabora yamadım ama panikleme canimm içinden bol dua et beklerken çok geçmiş olsun kötü bisey değildir bence
Patito__ Tubabora pembe hic yasamada kahverengi yasadim bir sıkıntı olmaz sanmıyorum guzel hberler alirsin insallah
GamzeCan Tubabora bende de oldu canım yerlesme kanaması diyolar genelde . Progestan veriyor doktor ve dinlenmeni öneriyor tekrarlamazsa sorun yok diye biliyorm yinede doktorun dediklerini bizimle paylasırsan sevinirm🙏🏻 Cok gecmis olsun
Tubabora GamzeCan gittim çok şükür normal herşey bebekten kaynaklı değil dedi idrar olabilir dedi 🙏🏻Allah’a çok şükür 🙏🏻