Allahde
En erken 6da falan başlaması lazım bitişide kişiye göre değişir.. ama herkes illa mide bulancak kusacak yada skntılı gebelik geçircek diye kural yol bence bu durum olmazsa sevının zor geçiyormi çnkü. Ben 17 hafta oldum şükür rahat geçiriyorum bulantım vs hiç bişeklde olmadı sevınmelısınz olmazsa 😊