Ebrucihan Gorkem97 hadi ya bende biryerde duydum yapıldığını ama pek doğru gelmediği için aklında soru işareti kaldı sağol canım o zaman devlete giderim
Ebrucihan iremss açlık tokluk şekerine baktiricam şeker yuklemesinden önce canım hastanelerde doktorlarin çogu yok grevdelermis o yüzden randevuzda bakmıyorlar.
Ebrucihan beyzahuseyin ben şeker yüklemesi değilde açlık tokluk şekerine baktiricam canım eğer sıkıntılı sonuç alırsam şeker yüklemesini öyle yaptırmayı düşünüyorum
aysnrsvs Ebrucihan açlık şekerine bakıyorlar her yerde aynı olmayabilir ilk gebeliğimde farklı sağlık ocağında şeker yüklemesi de yapılmışti