ayerya Arkadaşlar merhaba, planlanmadık birşekilde hamile kaldığım için hamileliğimin 4.-5. Haftaları arasında yüksek denebilecek oranda alkol kullanmışlığım oldu malesef 2-3 kere. Şu an çok şükür 34. Haftamdayım, 2 li test, detaylı ultrasonlar ve genetik testimiz yine çok şükür temiz çıktı bir sıkıntı gözükmüyor, doktorum ilk hamile olduğumu öğrendiğim anda alkol kullanımımdan bahsedince bu erken periyottaki kullanımın sıkıntı yaratmayacağını söyledi ancak internette farklı doktorların farklı yorumlarına da rastladım ve gerçekten psikolojim bozulmuş durumda. Hamile olduğumu öğrendiğimden beri sigara, alkol, ilaç vs biçbir kullanımım olmadı ama şu an acaba o bilmeden kullandığım zamanda bebeğime zihinsel, ya da nörolojik olarak doğumdan sonra görülebilecek bir zarar gelmiş midir diye oturup oturup ağlıyorum. benimle aynı durumu yaşayan, ya da etrafında örnekleri olan ya da bilimsel olarak bilgisi olan arkadaşlar lütfen benimle ve aynı durumu yaşayanlarla paylaşabilir mi ?
Balinci ayerya içini ferah tut canım bende sen gibi hamile olduğumu bilmeden aşırı degil ama alkol aldım sorun olmaz dedi doktorum
Cekuli ayerya bende bilmeden yüksek doz alkol aldım canım 30. Haftamdayım benimde terslerim herşeyim iyi çok şükür iyi düşün iyi olsun internete baş ağrısı yazsan ilik kanseri çıkıyorsun bence doktoruna güven internetten araştırma yapma.
gonulcelen Balinci ayerya bende öğrenmeden önce 2-3 kere alkol aldığım olmustu ama aşırı degil 1-2 kadeh kadar doktor bana da hiç bir sıkıntı olmaz demişti sigara daha zararlı alkolden sigardan uzak dur yeter bile dedi.sigara içilen ortamda bile bulunma diye üstüne basa basa belirtti.
Perimm ayerya tamamen annelik psikolojisiyle düşündüklerin..gönlünü ferah tut..Allah'a dua et bebeğini sağlıklı kucağına alacağını umud ediyorum
Demmo Balinci bende hamile oldugumu öğrenmeden 3 gün önce alkol almıştım bilmeden ve yine aynı gün saçlarımı da boyamıştım doktorum bir sorun olmaz dedi 38 haftayı bitirmek üzereyiz rabbim koruyor biz dikkat edelim yeterki
Balinci ayerya kızlar bu arada hamileler için bir çay bardağı kırmızı şarap iyi diyorlar kan yapar deniyo ne kadar doğru bilemem🤔
Cekuli Balinci kimisi asla diyor kimisi her hafta iç diyor kimiside gebelik boyunca 1 kadeh diyor bence %40 alkol oranı olan bir içki içmemek daha sağlıklıdır diye düşünüyorum 🤔
HCansuuu ayerya canım ben ıkı aylıkken ögrenmıstım hamıle oldugumu kanda cıkmamıstı ıkı gun yogun bakımda kaldım.yogn bakıma kalma sebebım de intihardı. .Cok fazla ilaç içmiştim Esım o cocuk ya düşer yada sakat dogar demısti hiç ümidi yoktu şımdı o ıkı aylık mucizeee 4 yaşında . cok sukur gayet saglıklı dogdu. Demem o ki içini ferah tut kötüyü dusunme. Simdi bunları yazdm diye de kötü yorum almak istemıyorum kımseden. İntihar hakkında lütfen. .
ayerya HCansuuu Çok teşekkür ederim canım paylaştığın için, hepimiz insanız ve herşey bizler için, bebeğine sağlıcakla kavuşmana çok sevindim, darısı hepimizin başına inşallah
ayerya Arkadaşlar şimdiden cevap yazan hepinize çok teşekkür ediyorum, her gelen cevap benim ve benimle aynı periyodu paylaşan anne adayı için ışık niteliğinde resmen. Umuyorum daha çok paylaşımla daha çok bilgi ediniriz 🙏🏼
Balinci Demmo 3 gün gene iyiymiş canım ben tatile gittim ve regl olmamak adına dogum kontorol habı içmeyi düşünüyordum akşam arkadaşlarla eğlence yaptık 1 viski bitti eve gelince de biraya devam sabah konturol habı ve gebelik testi aldım önlem amaçlı alırım hep tesadüs işte 😄😄
esmaozan hic skntı etme canm bende bilmeden yuksek dozda alkol aldım baya baya hemde icini ferah tut bisey olmaz ne tanidgim vardi hamileyken gunde kac bira iciuordu kadin alkolikti cocukta masallah rabbimin bilcegi iş internetteki doktorlara takılma bi kereden bisey olmaz hayrlsyla
Minnakim ayerya bende aynı şekilde 6 7 duble rakı icmistim 🤭hamile olduğumu bilmeden meğer 4 haftalıkmisiz bı sıkıntı olmadı aklına kötü şeyler getirme annesi 🤗
Melike464860 ayerya valla canım hiç sıkıntı etme . Beni m bi arkadas var hamile olduğu halde canım çekiyor diye arada içti hep çocuğu da turp gibi . Bu kadar sorumsuz insanın çocuğuna birsey olmadiysa seninkine hicbirsey olmaz
Mry ayerya internette yazanlara çok takılmamak lazım ben de başta bilmeden alkol aldım ilaç kullandım 2 ayrı doktora sordum 2 si de kötü bi etkisi olsa düşerdi dedi onun dışında ilerisi için sıkıntı olmaz dediler
rileyss ayerya ben de plansız şekilde hamile kaldım ve alkol,ilaç vs kullandım ama doktorum bir şey olmayacağını söyledi. ultrasonlarda da her şey normal çok şükür. içinizi ferah tutun bir şey olmaz Allahın izniyle
Aysegull00 ayerya hamile olduğumu öğrenmeden bi gün önce bende içtim hatta bi kaç gün önce de içtim aslında hamile olabilirim diye aklımdan da geçirdim ama yine de yaptım pişmanım simdi 25 gün oldu doğum yapalı hamd olsun biseyi yok bebeğimin ilk haftalarda olunca sıkıntı olmuyor