Eslemim34 24 haftadayım ve göğüs kafesimde sanki yangın var çok değişik bi his su içsem geçecek gibi içiyorum geçmiyor😬 mide yanması diyorlar buna galiba siz de de böyle oldu mu? Bunun bebeğin saçıyla alakası varmı bana öyle diyorlar 🤢 bu ne zaman geçer ne yapmalıyım?
csmaknc Eslemim34 Ayyy 18. Haftadayız o kadar erken mi dönüyor mide yanmaları 🥴🥴🥴 tadını çıkarmalıyım bu haftaların 😂 ilk zamanlar çok yanıyordu maden suyu ve süt iyi geliyordu
Gly06__ Soğuk süt ilk gebeliğimde bana çok iyi geliyordu benimde o haftalarda başlamıştı yanmalar sonuna kadar devam etti ama yediklerimden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Hafif yediğimde çok fazla yanma olmuyordu. Salçalı baharatlı yağlı yemeklar arttırıyor yanmayı. Allah yardımcınız olsun iyi gelir size de inşallah
Gly06__ Her zaman saçıyla alakalı diyemeyiz çünkü bizim arkadaşın yanmaları çok fazlaydı ama bebiş saçsız doğmuştu
Goncagl15 Ben sade soda içiyorum mide rahatsızlıklarına ve cok iyi geliyor benmde ara sıra yanmalarım oluyor ve saç bildiğiniz aslında hurafe :) saçlı doğan da var doğmayan da tamamen bebek büyüyor ve mideye baskı yapıyor bilimsel olarak böyle :)
Ecoli28 Gaviscon double action içebilirsiniz, bide acılı baharatlı asitli yiyeceklerden uzak durun, yemek yedikten sonra hemen uzanmayın, uyumadan 2-3 saat önce beslenmeyi kesin, soğuk süt de iyi gelebilir.