Gebeliğin ilk aylarında antibiyotik kullananlar var mı kullandıysanız hangilerini kullandınız ben antibiyotik kullanırken hamile kaldığımı öğrendim doktoruma gösterdim kullandığım ilaçlar için çocuğu etkilemez dedi ama yinede korkuyorum bu arada antibiyotik olarak largopen kullanıyorum devam edebilirsin dediği için hala kullanıyorum endişeliyim ama