Fatos4478 Herkese merhaba. 7 haftalık gebeyim midem ekşiyo. Rennie çiğneme tableti kullanmak sakıncalı mı bir bilgisi olan var mı? Yazarsanız çok sevinirim. Eğer sakıncası yok ise hemen kullanmak istiyorum🌸
MerveeD Fatos4478 rennıe duo şurup kullanılıyor ben 3 kutu kullandım ama çiğneme tableti olanı bilmiyorum doktorunuza danışın
Sgnn Fatos4478 gaviscon şurup veriyorlar ama haftanız daha küçük risk oluşturabilir. Burada yazılanlara güvenip riske atmayın lütfen kimse doktor değil
Villanelle Valla burun spreylerinin prospektusunde bile gebeler kullanmamalıdır yazıyor. Bi prospektusunu okuyun bence
Denizlena Fatos4478 8 haftadan beri kullanıyorum doktorum yazdı bana bi sakınca görmedim ama gene bi doktoruna danış canım
Dark Fatos4478 bana doktorum yazmıştı. Günde 4 kereye kadar icebilirsin dedi. Fayda etmedi o ayri. Amaa gene de bir sorun ulasabiliyorsaniz
Dark Fatos4478 yok daha ileriydi haftam. Yanlış yönlendirmeyeyim. İlk etapta prilam kullandim sadece,sonradan ekşime yanmalar olmuştu
Basaktrk Fatos4478 ben kullanıyorum bir sıkıntısı olamadığını biliyorum çevremde çoğu kişi kullanıyor gerçi pek işime yaramadı ama 😕😊
ikicocukluhayat Fatos4478 miğde yanmak yeni başladı 28. Haftada söyledim yazdı önceden yanmam olmadığı için sormamistim
Denizlena Fatos4478 hayır kullanmadım canım hamileliğimi 5 haftada öğrendim zaten bende 7 haftadan sonra başladı kontorolüm 8inci haftaydık o zaman doktora söylediğimde yazdı hala kullanıyorum 30 haftalığız şuan bi sorun yok🤰👶🏼
AyseMehmett Fatos4478 rennieduo şurup kullanabilirsiniz ben haftada bir şurup bitiriyodum mide yanmam çok fazlaydı ama tabi doktorunuza sorun yine de