Herkese şeftali ve Uludağ’ın şehri Bursa’dan selamlar 😂
Ben hamile olduğumu öğrendiğimde yaklaşık 5 haftalık hamileydim doktora gittiğimde salam, sucuk, sosis, paketli meyve suyu, konserve, pastörize olmayan süt ürünlerini falan yasakladı. Hepsine çözüm buluyorum zaten süt ve sucuk hariç diğer gıdaları senelerdir tüketmiyordum. Kendi meyve suyumu ananemin yazın topladığı vişne, çilek ve erikten falan yapıyorum neyse onları geçiyorum ama SUCUK ben sucuk yemek istiyorum böyle kasaptan üç beş bükme alıp kalın kalın dilimleyip pişirip ekmek arası olur ekmeksiz olur aşırı derecede sucuk istiyorum. Doktor yasakladığı zaman yanımda eşim de vardı yedirmiyor hiçbirini 5. Haftadan beri -16 haftalığız- sucuk yiyemiyoruz. Ağlaya ağlaya sucuk yiyesim var. BEN ARTIK DOĞURUP ÇOCUĞUMU KARŞIMA ALIP SUCUK YEMEK İSTİYORUM. Şeftalinin diyarı Bursa’dan herkese iyi akşamlar rahatladım.