Ilk_bebegmm99 İyi akşamlar bebeğim 14 haftalıkken özel hastaneye gittim doktor cinsiyeti söylemedi. Bu perşembe günü için devlet hastanesinden randevu aldım 15+5 oluyoruz sizce söylerler mi cinsiyetini
Rabia344 Ilk_bebegmm99 13 haftalıktı benim tahmin verdi en azından tahmin verebilirdi neden belli değilmiş hala devletteki doktor söyler ne görürse ki rahatlıkla belli olur zaten
d1e2n3i4z5 Ilk_bebegmm99 ben bugün 15 oldum bebeğimin bir cinsiyeti var dedi doktor ama asla açmadı bacaklarını ve sırtı hep dönüktü göremedik bu haftalarda tamamen pozisyona bağlı
Ysgl26 Ilk_bebegmm99 21. Haftaya kadar ne doktor söyledi ne bebiş gösterdi. Detaylı ultrasonda öğrendik erkekmiş
Ilk_bebegmm99 Rabia344 ilk gittiğimde doktor tahmini dahi söylemiyorum demişti 1 ay sonra anca söylerim demişti. Daha sonra başka doktora gittim oradaki doktor da bacak arası kapalı göremiyorum dedi.
Dilish Rabia344 Tahmininiz doğru çıktımı?, Benim de 12+1de tahmin yaptı gelen ay gidicem ultrasona o zaman inşallah kesinleşir ondan sordum.
Villanelle Bebiş istediği zaman gösteriyor bence 😂 18.haftada hala öğrenemeyen de var, 14.haftada tahmini olsa da öğrenen de var. Ama en uygun zaman 16.hafta civarı
_tulayb26 Ilk_bebegmm99 normalde 16 diyorlar ama benim bebeğim 18e kadar hep popısunu döndü bize 18de tahmin etti bugün 22 olduk net bişey dedi 😂ben detaylıyı bekliyorum şahsen inanmak için 😂