symatk Devlette eğitim araştırma hastanesinde genetik test yaptıran var mı canlar yaptırdıysanız sonuçlar ne zaman çıktı (ben SMA kromozom analizi ve kanda bir pıhtılaşma var mı yok mu bu testleri istedim)
Mysaa symatk görümcem yaptırdı 1.5 ayda çıktı canım sonucu devlette 1 2 ay arası sürüyor sonuçların çıkması
Ceylankosova symatk 2 ile 6 ay arasi cikiyo genelde sonuclar benmki 2.5 ayda falan cikti sehir hastanesinde yaptirmistim
Zeynepppdyg symatk eşimle bana kromozom analizi yaptırdık,bna ayrıca trombofili paneli(pıhtılaşma) baktırmıştık 4 ayı geçmişti çıktığında bu kadar geç sonuçlanacağını bilsem özelde yaptırırdım 😅
memurehanim Nazendehanim benimde daha yeni çıktı 2 ay sürdü sonuçlarınız nasıldı ne tür bir tedavi olacak gebelik sürecinde acaba
Nazendehanim memurehanim benim sonuçlarımda herhangi bir şey çıkmadı , çok az pıhtılaşma var dedi ama bunlar düşüğe sebep olacak düzeyde değil 3. Gebeliği düşünebilirsin normal hayatına devam et iğne vs olmayacak dedi
Nazendehanim memurehanim size Aspirin ya da iğne kullanımından bahsetti mi doktorunuz, ben 2. Gebelikte aspirin kullanmistim boş gebelik oldu
memurehanim Nazendehanim aspirin vermiş ama 2 güne bir alıyordum iğneden bahsetti ama sonuçlara göre tabi bugün ona da göstereceğim ne diyecek bakalım