Hanımlar merhabalar 1 haftadır diş ağrısından ölücem evde denedigim şeyler oldu sonuç alamadım iki dişim yan yana agriyo (azı dişleri) hikayesi ise yıllar evvel dolgu yaptırmıştım ikisine zaman icinde birisi kırılınca 5 ay evvel felan önce dişçiye gitmiştim dolgularımı yenilemek için ama tedavim yarım kaldı üstü kapatılamadı 10 haftalık hamileyim 4.gunundeyim karanfil, sarımsak, tuzlu su gargarası, süt, yoğurt tüketimi soğuk uygulama, diş fırçalama zaten normalde var düzenli 1 hafta içinde 2 kez parol içtim ilaca çok abanmak istemedim en son çekilmemiş sumak gargarası yaptım ondan baya fayda gördüm 3-4 gün geçirdi sızı şekline dönüştürdü sadece ama baya rahattım ama artık o da fayda etmiyo hiç iyi değilim normalde kusmam ama dişim ağrıdı agriyali geceleri kusuyorum mahvetti beni bütün lütfen önerisi olan yazsın ya da doktora yönelik tavsiyesi olan dişçiye git şöyle olur böyle olur vs önerilerinizi bekliyorum uzun oldu kusura bakmayın :( şimdiden teşekkür ederim🙏