seymaa33 Bahar1508 ya benim durum biraz karışık😅 bebek dönmüştü kafası aşağıdaydı geçen gün gittiğimizde tekrar ters dönmüş dedi. Perşembeye kadar bekle dedi doktor inşallah dönmüştür de normal doğum olur diye dua ediyorum
Bahar1508 seymaa33 Allah yardımcın olsun inşallah dönmüştür normal doğum yaparsın Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin ❤️🥰 kaynanam diyor bizim burda bi hoca var eliyle döndürüyor dert etmesin 😂😂😂😂
uzumcekirdegi 38+1 beklemedeyiz 😂 Psikolojik olarak sanırım sancım var zannediyorum bazen. Ya da var ama yalancı sancı emin olamıyorum 😂 Çok değişik bir duygu. Sancım olsun diye bekliyorum 😂