trr4457 Merhaba kızlar doktor bugün bu ilacı verdi folikasit artı hamile kalmayı kolaylaştıran yumurtalıklara iyi gelen bir illaçmış kullanıp hamile kalan var mı aramızda (bu arada çikolata kistim var)
La_Liberte trr4457 Ben onu kullanmıştım bundan önceki hamileliğimde de bunda da. Etkisinin olduğunu düşünüyorum inşallah size de yarar🙏🏻
Mervekrek Ben onu kullanmıştım canım ama öğrendikten sonra bunu çok önerdiler tüp bebek tedavisindede bu ilaç kullanılıyomış çoğunda
Tekraranne Evet canım çok kişi var gebe kalan bende kullandım geçen ay klomen çatlatma iğnesi sonucu bekliyorum işte
trr4457 Tekraranne Rusnam çok pahalı bir illaç inşallah iyi gelirde verdiğimiz paraya değer en azından 🙏
Rusnam Bende 3.kutuya gectim haftaya 1 ay olacak kullanali . Günde iki kez kullanıyorum inşallah hamilelik olur
La_Liberte trr4457 birinde bir ayntutmadı ikinci ay tuttu. Bunda da öyle sayılır. İlk ay yumurtlama gününü değerlendiremediğimiz için saymıyorum. Yine ikinci kez tutmuş oldu. Ama beslenmeme ve yürüyüşe de dikkat etmiştim aynı zamandan size de tavsiye ederim.