Aysem31 Bebisler kaçıncı ayda hareket etmeye başlıyorlar benim ilk gebeliğim ve 4.ayimdayim hiç hissetmiyorum hareketleri birazcık endiseliyim
Moonlightttt Aysem31 ciddi anlamda bebek hareketi diyebileceğim his 18.haftamda oldu benim 🤗🥰 35.haftadayız deliyor karnımı şimdi istiyorsan hissetme ahaha😀
Hatice_gzr2505 Aysem31 ben 12. Haftamda bebeğimi dönerken yakaladım sonra da pıt pıt hissettim hep 21 haftalık olmak üzereyiz geceleri uykumdan bile uyanıyorum 😅
Moonlightttt Aysem31 ahaha haklı olarak ama inan hissettikten sonra da aynı his oluyor niye hareket etmiyor diyoruz ister istemez elbet hissedeceksin her bebe farklı annesi , sağlıkla kucağına alasın , tüm anneler icin de aynı şekilde 🤗🌼🥰🤱
Ozlm0916 Aysem31 17 haftalikken az az hissediyordum 18 de net hissetim şuan 19 +5 olduk oglusumla 🥰🥰🥰😍😍
Emine003 Aysem31 merak etme bi kaç haftaya kalmaz tepikler minik hele zayifsan daha çok hissedersin 🤗🤗
MerveeD Aysem31 aynen ben 18. Haftamda doktoruma sordum neden hala hıssetmedım filan diye 24. Haftaya kadar cok nor al ilk gebelık ler gec hıssedılebılır demişti
didnr_ Aysem31 bende 17 haftalığım bi hareketlenme oluyo ama bebek mi tam anlayamıyorum pıt pıt vuruyo doktora sordum 20. Haftada net hissedersşn dedi
Hatice_gzr2505 Aysem31 biraz hareketli bir tosunum var 🤣 gündüz saat başı bi sallar bana gece de daha fazla sürekli böyle hamur yoğurur gibi karnımda az önce uyandırdım karnımı salladım kalk diye bi ayak salladı bana çok iyiydi 😅😅😅