yyagmurrsenn ayse0 ben deli gibi yedim cunku garip sekilde bir tek jelibon bulantımı geciriyordu, doktorum da ye ama cok cok abartma dedi
Uysll ayse0 normalde de çok sağlıklı bir şey değil ama canın istediyse 3-5 tane yersin bir paketi bitermezsn
Bsraermis8 ayse0 canımın istediği herşeyi yiyorum ama çok fazla değil yanii. Cips,cola,jelibon v.s v.s
ebru512 Valla geçen arkadaşım geldi çocuklarıyla ellerinde görünce dayanamadım bende attım ağzıma 3 5 tane bişey olacağını da hiç zannetmiyorum alışkanlık haline dönüşmediği sürece
yyagmurrsenn ayse0 ben günde yarım paket yiyiyordum.. tatlı yedikten sonra öyle agızda kuruluk oluyorsa yemeyin şeker ihtimaline karşı
ressamistanne ayse0 ben ilk haftalarda paket paket yedim ekşiden tatlıya dönenler varya aşırı canım istiyordu
Busssx ayse0 Bende yiyordum başlarda birkaç hafta da 7-8 tane 1 aydır yemiyorum ama canımın istemediğinden istese yerim kesinlikle 🙄
gamzecee ayse0 eşim yerken ilk defa bir iki yedim sizde bir kaç yiyip hevesinizi alabilirsiniz jelatin olduğu için içinde fazla yemeyin
butterfly35 ayse0 14.haftadayım aslında yemek istemiyordum ama eşim ve kayınvalidem almıştı öyle canım çekince biraz biraz yedim. Yiyeceksen de fazla abartma canım 🌺
begonvilko ayse0 ben de yedim birkaç sefer canım. Çok severim, görünce dayanamam. Bir paket bitirmiyorum ama mutlaka görünce ağzıma birkaç tane atıyorum.