Ben de kapalıyım ve sürekli kayınvalideme gider gelirim dışarılardayım yani hep. 17.haftadayım yeni yeni kotlarim karnımı rahatsız etmeye başladı. Daha yeni bugün bir tane hamile kotu sipariş verdim başka bir şey almayı düşünmüyorum açıkçası yazlık hep lastikli bol parçalarım var ustlerim de hep salaş zaten. Sonradan kullanılmayan kıyafetler oluyor hamileliğe özel alınanlar