Mucizem0825 Aselinkooo he anladim canim yabaciyim canim bazi kelimeleri yeni yeni ogrendim ve ogrenmeye de devam ediyorum
Mucizem0825 Zeyzey123zeyzey dogru diyosun canim ben yasimi gosteriyorum ama esim miyon tipli kucuk gosteriyor bebegimiz de babaya benziyor ☺😄
Esraazengin Mucizem0825 33 haftalıkken hatırlamıyorum ama 36 haftalıkken 2900 gramdı suan 38 haftalığım 37 de gitmiştim 3150 gram demişti
Busra2013 3ErkekAnnesiii yok benımkı fazla almadı 37 de 2850 grmdı 39 da dogdu 3010 gr hastaneden cıktıgımızda 2800 oldu sımdı 3100 oldu 10 gunluk
3ErkekAnnesiii Ben de 32+5 de gittim 2 gün önce yani banada 1800 dedi normal dedi doktor ama bana az geldi burdakilere bakınca 2 kilo üstü beklyodum demek cok almamıs benm bebiş ddm