Bugün 22 haftalık bebegimin ayrıntılı ultrasonu vardı herşeyi gayet normaldi fakat doktor sol elinin sürekli kapalı olduğundan dolayı bide kalpteki iki tane damarına tekrar bakmak icin beni 2.hafta.sonra yine çağırdı korkuyorum kızlar böyle bisey yaşayan var mı aranızda