Gulsah255 Merhabalar 21. Haftalık hamileyim 2. Gebeliğim fakat geceleri burnumdan resmen nefes alamıyorum uyurken ve bu beni devamlı uyandryo tıkalı gbi oluyo ama sabah kalkincada burnunu silince kan geliyo sizlerdede oluyor mu acaba ilkinde hiç böyle skntm yoktu..
Pemberuya Gulsah255 Bende oluyor ama doktora henüz sormadim canım kan akışı iki katına çıkıyor diyorlar
KkkkBbbb Gulsah255 Benim de normal olarak hiç burnum kanamaz ama hamilelikte başladı burnumu siliyorum ya taze kan yada kurumuş kan geliyor ama hamilelikte oluyor diye okudum o yüzden pek umursamadım
SerraLinasmom Gulsah255 hiç hayatında burnu kanamayan bir insanım ama 7. Aya kadar sürekli burnum kanadı. Yani hamilelikte normal :) korkmayın ama içinizin rahat etmesi için bi kbbye gözükün isterseniz 🥰
Gulsah255 Bebiscann hmm zorlandım bişey yok aslında ama bnde anlmyrm kanamasını geçtim de geceleri uyandıracak kadar nefessiz birakiyo beni ya
Bebiscann Gulsah255 birde şeyden oluyor canım, vücut hamileyken aşırı kan üretiyor, ondan da oluyor, zorlanma dediğim vücut bebek için oldukça fazla efor sarf ediyor ondan zorlanıyor