Pemberuya Kızlar Kahverengi lekelenme içeride kalan eski kan mi oluyor? Hemşire böyle bişey demişti dün progestan ignemin son günü idi bugün yine geldi leke az evvel 8+2 yiz.
Pemberuya Bebiscann bu ikinci olması kuzum geçen gün kanama nedeniyle iki gün yattm yani ildeki kadın doğum da. Rahim dışı kanama var dediler. Ve ilçede yaşıyoruz geldik eve baya çok geldi durdu. Az evvel yine geldi🤷